Lepszy Start
- Zmniejszenie trudności w czytaniu i pisaniu w tym ograniczenie ryzyka dysleksji.
- Podniesienie poziomu umiejętności matematyczno-przyrodniczych.
- Zmniejszenie zaburzeń w zakresie uczenia się, rozwoju mowy, komunikacji i integracji społecznej.
- Zwiększenie dostępu do zajęć podnoszących sprawność fizyczną.
- Rozwijanie zainteresowań uczniów szczególnie uzdolnionych (literacko, ortograficznie, artystycznie, plastycznie, teatralnie, językowo, matematycznie-przyrodniczo.
SZKOŁA PODSTAWOWA
|
||||||
NAZWA ZAJĘĆ
|
PORAJ
|
ŻARKI LETNISKO
|
JASTRZĄB
|
CHOROŃ
|
KUŹNICA STARA
|
|
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.
|
420 h
|
60 h
|
|
120 h
|
120 h
|
|
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
|
360 h
|
|
|
120 h
|
|
|
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.
|
|
60 h
|
|
60 h
|
|
|
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy
|
|
180 h
|
360 h
|
|
60 h
|
|
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.
|
60 h
|
|
60 h
|
|
|
|
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie.
|
180 h
|
|
|
|
|
|
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (j. angielski).
|
180 h
|
|
|
|
|
|
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych językowo (j. niemiecki).
|
120 h
|
|
|
|
|
|
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych (literackie).
|
|
|
|
|
60 h
|
|
Warsztaty artystyczne.
|
30 h
|
|
|
|
30 h
|
|
Zajęcia rozwijające plastycznie.
|
|
30 h
|
|
30 h
|
|
|
Zajęcia rozwijające ortograficznie.
|
|
30 h
|
|
|
|
|
Terapia pedagogiczna
|
|
|
30 h
|
|
|
|
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z edukacji matematyczno - przyrodniczej.
|
|
|
30 h
|
|
|
|
Zajęcia rozwijające sprawność ruchową.
|
|
|
|
30 h
|
|
|
Zajęcia integracyjne.
|
|
|
|
|
30 h
|
|
Zajęcia rozwijające matematyczno - przyrodnicze.
|
|
|
|
|
30 h
|